Wijkvereniging Molenbeke

Images tagged "winter"

0 Responses to “Images tagged "winter"”

  1. Horstink schreef:

    9 mrt 2011. Boudewijn van Roonstraat. Diefstal van ca. 16 meter kabel voor het opladen van elektrische auto. De kabel bevond zich tussen de laadkast in tuin en de auto. Aangifte gedaan.

  2. webmaster schreef:

    Buurmannen betrappen insluiper in Molenbeke (artikel De Gelderlander). Twee buurmannen in de Arnhemse wijk Molenbeke hebben zondag (24 apr) een insluiper betrapt, achtervolgd en tegengehouden. De man, een 42-jarige Arnhemmer, is vervolgens door de gewaarschuwde politie aangehouden. Voor zover bekend had hij niets gestolen. Een van de buurmannen zag dat een onbekende man de woning van zijn buren via de achterzijde verliet. De bewoner was thuis, maar had ogenschijnlijk niet in de gaten dat hij ongewenst bezoek had gekregen. Nadat zijn buurman alarm sloeg, gingen beide mannen de verdachte achterna. Na een korte achtervolging wisten ze hem op de Vosdijk te achterhalen. De politie heeft de man meegenomen op verdenking van insluiping.

  3. webmaster schreef:

    Op maandag 25 april waren een drietal jongeren van buiten de wijk grafiti aan het spuiten op enkele speeltoestellen in de speeltuin aan het eind van de Schavenmolenstraat. Een wijkbewoner sprak hen hier op aan en heeft de politie gewaarschuwd. De politie heeft een van de drie meegenomen. De andere twee waren er toen al vandoor.

  4. webmaster schreef:

    In mei is het gemaal aan de Schavenmolenstraat beklad met grafiti. Dit is ontzettend jammer omdat het gemaal net enige jaren terug geheel in oude staat was hersteld. Onze wijkmanager van de gemeente Arnhem is gevraagd om actie te ondernemen zodat dit schoongemaakt wordt.

  5. webmaster schreef:

    Tijdens Buiten Gewoon Beter is er in 2007 naast het bruggetje naar het gemaal aan de Schavenmolenstraat een dam in de watergang gelegd. Hierdoor kan men nu simpeler naar het gemaal lopen. Onder andere kinderen lopen nu zo zonder problemen naar de grond langs de spoorlijn!
    Tijdens Buiten Gewoon Beter is altijd gezegd dat er nog een hek zou komen op de dam. Dit moet ook wel omdat het spoor altijd afgeschermd moet worden met hekken of andere barrieres. Onze wijkmanager van de gemeente Arnhem is gevraagd waarom het toegezegde hek nog niet is geplaatst.

  6. F.A.M. Donders schreef:

    kom niet en was al vanaf 1998 in de commissie verkeer Molenbeke er mee bezig.
    Mijn vie heb ik al gegeven en zal ik aanstonds naar jullie/u mailen.

  7. Bert schreef:

    Beste Molenbekers,

    Ik ben heel blij met dit initiatief. Grote klasse. De zienswijze vind ik een goede aanzet, maar lees hem nog eens zorgvuldig door. Zorg dat er geen gesloten vragen (te beantwoorden met ja of nee) in staan, maar zorg ervoor dat het ministerie zich moet verantwoorden waarom ze jouw zienswijze/opmerking niet meenemen in de MER.

    Zorg er in ieder geval voor dat je voor de 15e maart een bericht bij het ministerie heb liggen, want het gaat om het woongenot van jouw en de hele wijk!

    Succes,
    Bert M24

  8. arjen schreef:

    Ik voel me een beetje een “arm chair activist” maar ik geloof dat wel dat het goed is dat er een uitgebreide MER gaat plaatsvinden voor onze buurt. In tijden van bezuinigingen weet je maar nooit hoe “woongenoot” wordt meegerekend.

  9. Patrick en Suzanne schreef:

    Bedankt voor het opstellen van de zienswijze. Dit scheelt op individueel niveau veel werk. Hopelijk zullen vele wijkbewoners dit initiatief volgen, zodat er niet ‘zo maar’ een besluit zal worden genomen.

  10. Van der Lelie schreef:

    Beste wijkbewoners,
    ook wij hebben een zienswijze gemaild, hopelijk staan we met z’n allen sterker!
    Groeten fam van der Lelie
    Boudewijn van Roonstraat

  11. webmaster schreef:

    Hans van Es schreef op 14 maart 2012 het volgende bericht.
    zoals gisteravond afgesproken zouden we even laten weten als we de zienswijze hebben opgestuurd aan Ministerie. Ik heb dat zojuist namens Anja mijn vrouw en ik zelf gedaan.

    Hans van Es
    Megenstraat 17

  12. webmaster schreef:

    Arnoud Scheltema schreef op 01 maart 2012 het volgende bericht.

    Misschien handig om dit collectief, goederenroute lang, aan te pakken.
    Treinen rond Arnhem(oud idee) legt de ellende elders(niet Arnhemmers zijn ook mensen). Een duurzame oplossing is voor Arnhem maar ook voor Oost Nederland goed. Dit voorkomt dat we over 10 jaar en een boel belastinggeld armer, opnieuw dit proces moeten doorlopen.

  13. webmaster schreef:

    webmaster schreef op 02 maart 2012 het volgende bericht.

    ingezonden bericht van dhr F.A.M Donders:

    N.a.v. inloopbijeenkomst in Arnhem op 29 febr. jl. (waar helaas voor mij geen nieuwe informatie kwam, omdat ik al jaren de ontwikkelingen volg en misschien te veel detailinfo verwacht had voor de oplossingen in en om mijn woonplaats Arnhem):

    Wij Nederlanders wensen toch vooruitgang, het behouden van een grote keuze uit diverse producten, luxe, niet te veel betalen en Europa kan onmogelijk al die producten hier produceren, dus:

    – Consequentie: vervoer van goederen vanuit verre landen, dus ondermeer per trein vanuit de haven Rotterdam, de te handhaven poort van Europa. Uiteraard zijn er andere vervoersmogelijkheden zoals vrachtvervoer, scheepvaart (en luchtvaart), maar treinen heeft veel voordelen
    – Mijn vraag: waarom wordt er voor de toekomst nog gebruikt gemaakt van het bestaande spoornet, gedateerd uit de jaren 1850-1880? En dan van alles plannen met trillingen, geluid, stedelijke stoffen, zo min mogelijk ’s nachts vervoer, moeilijke kruisingen/spoorsplitsing (zoals bij Arnhem-oost naar Zevenaar of Zutphen, rekening houden met persoonvervoer naar dorpen en steden, vele wissels enz enz. ?
    Dus alle vervoer nog dwars door steden en dorpen? Zoals nu,vroeger en in de toekomst?
    – Waarom niet een geheel eigentijds spoornet, zoals ook destijds (1950-1970) met de autosnelwegen die rond steden liggen en zo min mogelijk dwars door steden en waar weer steeds aan gebouwd wordt door snelwegen te verbreden, extra verbindingswegen enz.
    – Dus, wat ondermeer het KIVI voorstelt: een geheel nieuw spoorlijnennet langs steden en dorpen zoals ook destijds met de Betuwelijn.
    – Het goederenvervoer is grotendeels voor de grote afstand, internationaal, zoals Duitsland, Scandinavië, Polen enz. en daar het volle Nederland zo mee belasten met verouderde spoorlijnen?
    – Maar goederen voor de Nederlandse steden: maak dan een overslagpunt nabij grote steden en knooppunten voor lossen van goederen die daar moeten zijn en het merendeel van de goederen zo snel mogelijk vooruit voorbij Oldenzaal naar Duitsland
    – Een geheel nieuw spoornet heeft echter enorme consequenties voor de Ruimtelijke Ordening, dus vooral daar zal een vooruitstrevende visie moeten komen, want Nederland is redelijk vol, maar de RO in Nederland staat op een hoog niveau
    – Mogelijk zijn er dan ook combinaties mogelijk met de HSL die dan overstappunten heeft bij de geplande overslagpunten, voorbeeld voor Arnhem/Nijmegen, Hengelo/Enschede
    – Zodoende bestaat op de huidige spoorlijnen meer ruimte voor het personenvervoer naar de steden en dorpen, stoptreinen, sneltreinen, intercity’s, en af en toe een goederentrein voor de te vervoeren goederen naar de Hollandse steden en dorpen. Dan kunnen bestaande stations mogelijk nog jaren voldoen en geen jarenlange, ingrijpende en kostbare verbouwingen aan stad en spoor zoals in Arnhem (dus anders dan is vermeld op pag. 2 brochure “Een toekomstbestendige goederenroute door Oost-Nederland, wat betekent dat voor u?” van ProRail)
    – Of willen we weer terug naar de tijden van voor 1850? Daarna kwam men tot de conclusie dat een goede spoorverbinding veel (economische) mogelijkheden biedt; toen dacht men toch vooruitstrevend, dus nu toch weer? Op naar 2060 en verder.
    – We willen vooruit, dus:

    VOORUIT met het VERVOER per SPOOR maar dan op een juiste, meer vooruitstrevende, en mijn inziens een mogelijk goedkopere wijze.

    Arnhem, 01-03-2012

    Ir. F.A.M. Donders bi

  14. fam van Dijk schreef:

    Ja! Ook wij hebben 14 maart jl. een zienswijze op de ontwerp notitie Reikwijdte en Detailniveau PHSGON ingestuurd!
    Don & Maud
    Schavenmolenstraat 55

  15. San&Maurice schreef:

    Yes! Op 14 maart de zienswijze per mail verzonden.

    San&Maurice
    Hoornestraat 46

  16. jurgen schreef:

    Hoi,

    natuurlijk hebben wij onze zienswijze ingediend. Ben benieuwd naar de voortgang.

    Jurgen en Jessica
    Schavenmolenstraat 45a

  17. Marcel schreef:

    Wij hebben onze zienswijze ook ingediend!

  18. Remke van Doorn schreef:

    Ook wij hebben op dinsdagavond onze zienswijze ingediend!

    Remke en Tom, Hoornestraat 45

  19. Bastiaan en Annekoos schreef:

    Zienswijze ingediend!

    Schavenmolenstr 57

  20. Henriette Koning schreef:

    Ook ik heb mijn zienswijze ingediend! Schavenmolenstraat 61

  21. webmaster schreef:

    Goedemiddag Webteam,

    Fijn, dat jullie zoiets doorgeven ! We moeten dus nog meer alert zijn en zullen dit aan anderen die dit bericht niet hebben ontvangen
    doorgeven.

    Met vriendelijke groet,
    M. Knoef-Donders

  22. webmaster schreef:

    Wij hebben het niet gezien.

    Wel is bij ons vorige week woensdag op klaarlichte dag een vrij nieuwe fiets ontvreemd. De fiets stond helaas niet op slot. De dader is door de Hoornestraat weggefietst terwijl hij de bloemetjesslinger van onze dochter Inge stukje bij beetje van het stuur verwijderde. De stukjes slinger heeft BartJan later gevonden langs de weg…

    We hebben begrepen dat dit in het verleden op grote schaal voor kwam. Inmiddels lopen er dus weer mensen door de wijk die speuren naar mogelijkheden.

    Sindsdien zijn we heel angstig bezig met sloten en hekjes…. Het voelt niet veilig hier!

    Groet,
    Herman Toorman, Joke Kolkman,
    OK Pastorie, Adolf van Nieuwenaarlaan 3A

  23. Don van Dijk schreef:

    Heel lafhartig die overval. Ik heb gehoord dat Ad kort nadien een hersenbloeding heeft gehad en waarschijnlijk nooit meer in zijn eigen huis kan wonen.
    Het zoveelste incident. De hoogste tijd dat de vluchtroute langs de speeltuin naar de Vosdijk nu eindelijk dicht gaat!

  24. Marcel Pennings schreef:

    Vandaag een kaartje ontvangen van de familie van Ad. Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis. Hij heeft door de overval een hersenbloeding opgelopen en moet daar nu van revalideren. Een overval is al erg maar het feit dat hij hier wellicht blijvende schade van ondervindt maakt het nog erger. Wees allen alert.

  25. Marcel Pennings schreef:

    Inmiddels zijn er hekken geplaatst door Prorail. Dit houdt echter niet in dat het gevaar hiermee geweken is. Ik heb inmiddels Prorail opnieuw hierop gewezen. Ik ben erg benieuwd naar de reactie. Ik zal via dit medium de wijzigingen doorgeven.
    Groet Marcel

  26. Don van Dijk schreef:

    Marcel,
    Bedankt voor je inzet !!

  27. Marcel Pennings schreef:

    De gemeente Arnhem heeft er bij Prorail op aangedrongen om (in overleg met buurtbewoners) ook tijdelijke maatregelen te treffen. Dit op advies van onze gebiedsagent Tim Heil die heeft aangegeven dat het voor kinderen eenvoudig is om op het spoor te komen en dat het spoor grote aantrekkingskracht heeft. Nog even geduld en blijf ondertussen goed opletten.
    Door prorail is overigens aangegeven dat over 1 maand de definitieve hekken geplaatst gaan worden. Zodra ik weet waar ze komen te staan dan zal ik dat weer laten weten.

  28. Maud van Dijk schreef:

    Goed werk heren, bedankt voor jullie inzet voor de wijk!

  29. WooCommerce schreef:

    Mollie – iDEAL betaling gestart (tr_Mb6fSgTcCS).

  30. WooCommerce schreef:

    Mollie – iDEAL betaling geannuleerd (tr_Mb6fSgTcCS).

  31. WooCommerce schreef:

    Onbetaalde bestelling geannuleerd – tijd limiet bereikt. Bestelling status gewijzigd van Wachten op betaling naar Geannuleerd.

  32. John Leclaire schreef:

    En vervolgens heeft men ter hoogte van nummer 7 (niet 17 dus) het laadpunt geplaatst. bepaald niet in de nabijheid van nummer 17 dat 100 meter vederdop ligt, en dat heb ik dan ook maar direct in een brief aan de Afdeling Vergunningen en Toezicht geschreven: nummer 17 is aan het einde van de straat, laatste huis voor de kerk, en niet voor het gemeenschapshuis, waar we toch al “normale” parkeerplekken te weinig hebben. Ik hoop dat ze hun vergissing herstellen.

  33. Alexander schreef:

    Hallo Allemaal,

    Via de nieuwsbriefmail kwam ik hier in de hoop iets meer te lezen over waar het over gaat, maar ik
    Ben helaas niets wijzer geworden 🙂

    Is er iemand die hier meer over weet?

    Groet,
    Alexander

  34. F.A.M.Donders schreef:

    een interessant gebouwwerk, maar ik,als bouwk. ir. en architect vind het een bouwwerk dat niet in een gebouwde omgeving met veel woningbouw, past. Vooral voor de delen aan de noordzijde (Klarendal, die alleen maar in de schaduw moet verblijven en een donkere gevelmassa moeten zien, is het een gebouw dat lager zou moeten zijn en minder massaal/maar open zou moeten zijn. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik heb nog meegemaakt dat daar de “Duitse bosjes” waren waar je kon spelen op weg naar naar de St.Jansschool aan de St.Janskerkstraat in de jaren 1960-1964 en de bouw zag vanaf het KGL aan de Velperweg 39/41. In Delft (de T.H.-afd.bouwkunde) was Bakema een “afgod” in de jaren zeventig. Een verouderde architect met een oude visie over “bouwen”. Hij heeft goede ontwerpen gemaakt, maar hier? Hij was een groot man van het nieuwe bouwen. Maar Gerben, een perfecte beschrijving, jammer dat ik niet aanwezig kon zijn op 16 juni jl.

  35. F.A.M.Donders schreef:

    flinke vraagprijs, maar ligging in de perfecte staat van Molenbeke. Een straat met bomen, met ruimte, goede parkeergelegenheid en geen overlast van de mensen die werken in de kantoren op de Velperweg of gaan winkelen in de stad en waar je hier gratis en met toezicht kan parkeren. Bijna midden in de stad! En rust hier!

  36. Gerben Otten schreef:

    Ging om camping molenbeke waarvoor een vergunning is aangevraagd zodat de tenten mochten blijven staan s’nachts

  37. Alexander schreef:

    Aaah helemaal top, thanks Gerben.
    Ik zag het nu pas 🙂 blijkbaar geeft de site niet uit zichzelf een waarschuwing bij een reactie 🙂
    Tja verwend opgegroeid zullen we maar zeggen

  38. y. Smith schreef:

    Geachte lezer, worden de definitieve plaatsen van de ondergrondse containers nog vooraf bekend gemaakt?

  39. Wim Langerak schreef:

    Moet je een ‘bedrijf’ zijn om voor de uitnodiging in aanmerking te komen ?

  40. Gerben Otten schreef:

    Wim,

    Nee is ook voor buurtbewoners

  41. Alexander schreef:

    Gheghe,

    nadat ik 10 minuten bezig ben geweest de vieze zooi van mijn auto schoon te maken door een folder van het Sportlokaal denk ik dat ik ze nog maar even boycot 😀
    Veel plezier aan allen die wel gaan 🙂

  42. Donders schreef:

    flinke prijs!

  43. Donders schreef:

    Mijn visie als bouwk. ir. met ca 35 jaar ervaring als architect in woningbouw
    1.3 parkeerplaats per woning i.p.v. 1 parkeerplek ook al ligt nabij station! Dus parkeerdruk en hoe met bezoekers?
    den parkeerdruk, bij de gemeente bekend op de Velperweg en de straten zoals W.v.Gulikstraat W.. Kleeflaan en de Gerhard Voethstraat is een redelijk groot probleem vanwege veel winkelend publiek, kantoren, opleidingen en ook bewoners van Klarendal.
    En: van enige astand van het station Velperpoort: hier de auto gratis parkeren en dan de trein nemen!
    ir.ing. F.A.M. Donders bi, voormalig register architect.

  44. Ad van Beerendonk schreef:

    Bericht dus te laat!! Wanneer parkeerdruk een probleem voor de wijk is dan is bewoning door autoloze statushouders misschien een optie!!!!!

  45. John Leclaire schreef:

    Ik ervaar ook een parkeerprobleem. Momenteel valt het nogal mee, als je tenminste niet “te vroeg” thuiskomt van je werk. Als je rond 17:00 uur thuiskomt wisselt de parkeerdruk van de rondom liggende bedrijven, winkelpubliek en school zich af met het parkeren van en door bewoners.
    Volgens mij los je een evt. nieuw probleem (i.v.m. veel meer bewoners erbij) voor de wijkbewoners op door aan iedere bewoner met een auto een gratis parkeervergunning te verstrekken (per auto) en in de genoemde drie straten alleen (of grotendeels) te laten parkeren door vergunninghouders.
    1. Een gratis parkeervergunning voor de bewoners is waarschijnlijk een revolutie, want daar kan de gemeente immers geld aan verdienen….
    2. Het probleem schuift op naar de eerstvolgende plek waar men gratis kan parkeren

    Dus de enige echte oplossing is accepteren dat er veel meer auto’s zijn dan appartementen / huizen en zorgen dat er meer parkeerplaatsen daarvoor komen, zowel in het nieuwe plan van de nieuwe bouw als überhaupt ook voor de huidige situatie. Maar ja, dat kost grond en die is ook niet gratis….

  46. Eric Jan van Hamersveld schreef:

    Als ik het goed lees komen er ca. 100 appartementen en even zoveel parkeerplaatsen bij deze herontwikkeling. Misschien is het een idee contact op te nemen met de verhuurder en te vragen naar de doelgroep en hen een inschatting te vragen van de eventuele parkeerdruk die bij de doelgroep hoort. Op voorhand van een probleem uitgaan lijkt mij voorbarig. Belangrijker is de beeldkwaliteit van het pand. De voorkeur zou moeten gaan behoud van het bestaande aangezicht, op z´n minst.

  47. Truus Borsje schreef:

    Aangezien Velperweg 19 bij mij aan de overkant is ben ik maar eens even gaan kijken op de site van de projectontwikkelaar.
    Wat ik daar zag maakte me blij.
    Velperweg 19 en 17 stonden daar al jaren te verstoffen en vergrauwen terwijl de woningnood zo groot is.
    Wat leven op de Velperweg i.p.v. alleen maar kantoren die ‘s avonds en in het weekend een doodse aanblik geven lijkt me een enorme verbetering.
    Het aanzicht van de Velperweg kan er alleen maar op vooruit gaan. Als we dat willen verbeteren moeten we al die borden met “kantoor te huur” maar eens omzagen.
    Ik ben ook even aan de Roosendaalse straat gaan kijken en als ik daar woonde zou ik niet in Molenbeke gaan parkeren maar aan die kant, maar ik denk dat er ook wel genoeg plaats is in de garage want het worden geen appartementen voor gezinnen en de trein is zo dichtbij.
    Hoe dan ook, voor mij zijn de nieuwe bewoners van harte welkom.

  48. S schreef:

    Heyhey, verstoffen deed de villa niet maar zonde van de ruimte was het wel. Ik woonde tot het eind in de villa en er moest nodig wat gebeuren. Maar of een ambitieuze 100 appartementen zo’n goed idee is weet ik niet. Hebben we echt behoefte aan meer starterswoningen in Arnhem? Knap de boel lekker op zou ik zeggen, deel het geheel goed in en maak er betaalbare studentenwoningen van zo lekker dicht bij de HAN. De meeste studenten hebben geen auto hoor dus ook het parkeerprobleem komt dan niet ter sprake.

  49. Hendrik jan schreef:

    Wordt er nog een nood afgang gemaakt om de bushalte transferium te bereiken?

  50. y. Smith schreef:

    Graag zou ik aandacht willen vestigen op het langdurig parkeren van Campers op Molenbeke door bewoners. Dit mag eigenlijk maar drie dagen, maar weken langer is al te gek. Sowieso langdurig je 2e of 3e parkeren voor de deur van andere bewoners is erg onplezierig. Laten we het prettig houden op Molenbeke!

  51. Peter Bakker schreef:

    Welke van de 3? Er zitter er intussen zoveel ? Siam aan het begin, die ernaast of die aan het einde (nieuw)

  52. F. Donders schreef:

    Na 23:00 uur moet het rustig zijn, om 00:00 uur stil.
    Waarom geld dit niet afgelopen weekend in het park?

  53. Activiteitencommissie Molenbeke schreef:

    Beste F. Donders,

    Iedere 3 jaar organiseren we een wijkfeest om de integratie en saamhorigheid in Molenbeke te bevorderen. Dit jaar hebben we gekozen voor een Italiaans familiefeest. Zo’n 200 volwassenen en 100 kinderen vierden feest. Ook veel nieuwe wijkbewoners sloten aan om zo in contact te komen met nieuwe buren. Erg geslaagd dus! Een impressie van het feest is te zien op onze Facebookpagina. We nodigen je graag uit voor het volgende feest, dan wordt vast duidelijk dat het zo gezellig is dat tijd geen rol speelt en voor je het weet zo laat is…

    Met vriendelijke groet,
    de activiteitencommissie

  54. Marcel Pennings schreef:

    We zijn bezig met de eindsprint. Nadat de wijkvereniging een fantastische donatie van maar liefst €500 heeft gedaan. Op dit moment hebben we nog €305 nodig. Die AED komt er!!

  55. Anoniem schreef:

    Klopt het tijdstip?

  56. Anoniem schreef:

    Leuk dat er iets georganiseerd is is maar jammer dat het aantal decibellen zo hoog is dat je de wijk moet verlaten om niet gek te worden van de herrie.

  57. RonaldFus schreef:

    ?? **LoveShop маркетплейс – как зайти и где найти рабочую ссылку**

    LoveShop – надёжный даркнет-маркет для покупки и продажи товаров и услуг анонимно через Tor и VPN.

    **Как зайти:**
    1?? Установите VPN.
    2?? Скачайте Tor Browser.
    3?? Найдите рабочую ссылку LoveShop.
    4?? Вставьте ссылку в Tor, пройдите капчу.
    5?? Создайте аккаунт без реальных данных.

    **Оплата:**
    – Криптовалюта (BTC, USDT).
    – Возможна оплата через внутренние обменники.

    **Доставка:**
    Через систему кладов, моментальная выдача по регионам.

    ? **Почему выбирают LoveShop:**
    – Анонимность и удобство.
    – Большой выбор товаров и продавцов.
    – Быстрая доставка.
    – Поддержка 24/7.

    ?? **Меры безопасности:**
    – Используйте VPN и Tor.
    – Не раскрывайте свои данные.
    – Проверяйте репутацию продавцов.

    ?? **Рабочие ссылки LoveShop:**
    loveshop_links_array

    #loveshop1300-biz #shop1-biz #loveshop13 #loveshop15 #loveshop16 #loveshop17 #loveshop18

    удачных покупок!

  58. LouieSoync schreef:

    Certified Technicians in Wilmington City N.C.

    Residing near the seaside brings many benefits: sea winds, gorgeous views and the distinct sound of breakers hitting onto the coastline are among them. But being there also presents special challenges: wind, precipitation and the persistent salt-laden breeze can wreak havoc on roof areas causing drips, liquid intrusion and potentially mold formation beneath tiles or tiles, thus necessitating engaging an professional roof contractor in Wilmington North Carolina to resolve these challenges effectively. That is why possessing availability to reliable roofers professionals in Wilmington NC is vital!

    Roofers licensed with the North Carolina can assess possible problems and take preventive steps to keep roofs in good order – this could reduce expenses in corrections while offering a safer job site or residential area for workers or occupants.

    These firms focus in house and industrial roof services such as metallic roofing installs, foam roof applications, reflective roof coating jobs, roof covering repair methods, complete replacements of both home and commercial rooftops and upkeep services. Furthermore, they can take care of fittings for residential associations to meet regulations.

    Roof experts licensed in Wilmington must carry liability and bond insurance when performing roof work at houses and companies, to protect homeowners against possible harm that may occur during a job and ensure their rooftop is restored or renewed by qualified experts. Furthermore, it assists the property owner confirm whether their preferred licensed roofing expert has the expertise and ability to offer top-notch solutions.

    [url=https://portcityexteriors.com/pressure-washing/]Neighborhood trusted roofing providers by Leland NC[/url]

    [url=http://perfectxp.com/index.php?topic=11.new#new]Discovering the Optimal Rooftop Company in Wilmington[/url] 049dc59

  59. Hopefully, CARB s diesel regulations will be reassessed before California s economy is further damaged propecia for sale in usa